lördag 4 december 2010

Fredag/lördag

JAG LEVER :D haha...

-   Gick ut ifrån hotellet typ vid halv 10 igår.. :) Människor överrallt.. Fullt med köer in till nattkubbar.. Pratade med Izza i teleluren :D Hon hade varit orolig över mig, <3.

Jag och en kompis gick upp till Nype, ställde oss i kön, det är ju köer överrallt...... Till slut så kom vi in, men min kompis hade inga pengar, så han ville att jag skulle betala...? hmmmmmmmmmmmm.. Men jag sa nej, då tyckte han att jag skulle gå ut därifrån.. Lixom ofta.. Meningen va ju att jag skulle dit, så vrf skulle jag vilja gå ut..? hmm.... Asså egentligen så är vakterna väldigt orättvisa på nattklubbar...

Jag gick in, hittade lite kompisar, det finns många trevliga typer. :) Dansade som fasiken, haha.. Idag har jag så grymt ont i hela kroppen. Känns som jag har blivit torktumlad.. Jag har verkligen ont överrallt. Haha..

Jag lärde känna en kille som typ berättade allt om sthlmare, höhö. vad man ska akta sig för osv osv.. :) Han var skit snäll...

Träffade även två trevliga typer ifrån England, super trevliga :)

Det som är så bra när man är ute i sthlm är att man aldrig behöver betala för drinkar xD haha.. Alla bjuder verkligen.. Asså typ alla killar går i skjorta och slips xD många som försöker "leka" rika, men man ser klart och tydligt vilka som leker.. :P haha..

Typ alla jag pratade med igår tyckte att jag hade konstig dialekt, alla kommenterar verkligen det xD de trodde tom att jag var ifrån danmark..? hmm, de har nog inte hört danska asså..

Jag och några gick ner till Mcdonalds. Asså vi va där i evigheter.. Höhö..Jag fick ett samtal ifrån en kompis.... Skulle gå och möta honom vid plattan, han hade typ skadat sig..? Aja, men i vilket fall som helst så gick jag dit, det var svinkallt... Men han kom aldrig, pallade inte stå där och frysa. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, skickade till "P" en som jag lärde känna på nype.. Han ringde mig och frågade vart jag var, så jag berättade. Då kom han och hämtade mig med taxi, snällt :D :D

Alla tycker jag är helt störd för att jag har åkt till sthlm helt själv. Haha xD

Aja det var en liiiiiiiiiiiten sammanfattning på gårdagen.. :)

Idag -  Känner jag mig helt död, ont i hela kroppen... Men lika glad för det är jag... Än är det inte över, ikväll gäller det, ska på en nattklubb som heter Lobby..? tror jag det var.. Det blir säkert skojj. Tog en runda på stureplan innan, käkade på Taco bar, ganska gott faktiskt, fast starkt så jag får säkert halsbränna.... Sedan gick jag tillbaka till hotellet.. Måste ladda batterierna inför ikväll xD 

bild ifrån idag, helt sleten xD haha...
Aja nu ska jag dricka Latte och förbereda badkläderna.. Ska hoppa ner i jazzucin och chilla lite :D

Tja tja...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar