fredag 3 december 2010

Nu är jag framme :)

-   Puuhh äntligen framme.. Det har varit förseningar med tågen, segt som bara den..
...... & varför ska jag alltid packa för mycket..? :o pallar knappt bära mina väskor, som tur är så är det några som har hjälpt mig xD

Det tar ju flera år att bara ta sig ut ifrån stationen, undra hur många km det är..? hmm...
Men folk springer och tränger sig lite hur som helst.. GAHHH.. Jag hade nästan glömt bort hur det var att åka tåg... Sen jag fick körkort har jag inte direkt tagit tågen, NU kom jag ihåg varför.... Det är 100 gg bättre att köra faktiskt xD mycket skönare, man kan spela hög musik, man kan stanna vart man vill, osv... Men i detta väder är det faktiskt BÄTTRE med tåg. :) Det sker så mycket olyckor med bilar just nu..

Haha, jaja i vilket fall som helst, när jag väl tagit mig ut ifrån stationen så letade jag upp en ledig taxi, för jag kan INTE gå med värsta feta väskorna i värsta snöstormen, det funkar inte så.. Btw, guuud vad mycket snö det är här.. Aja men jag hittade iaf en taxi och nu sitter jag på hotellet.. (Y) ( jag tycker faktiskt att taxisar kör ganska stora omvägar...)

Hmm... Kom just på en sak xD jag har inte berättat vart jag är.. höhö..
-   STOCKHOLM :D
With myself... haha

Aja nu ska jag väl se om jag kan gå ut och shoppa lite :) Hoppas vädret har lugnat ner sig lite iaf :)

Ikväll blir det paaarty...

Tja tja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar