torsdag 2 december 2010

Torsdag..

Godmorgon folket :)

FYYY, jag har varit dålig på att uppdatera.. Skärpning..

Det har kommit jätte mycket snöö.. :) Myspys.. Dock synd att det är så mycket problem med tågen.

Kommer knappt ihåg vad som har hänt under veckan. Hmm, jag har mått dåligt, typ som att jag ska bli uppäten inifrån.. Hatar ångest...

Igår ringde Liams dagis och sa att vi var tvungna att hämta Liam, han bara skrek, inget hjälpte, han ville sitta i knät.. Men han var inte sjuk.. Men vi var tvungna att hämta honom..? Tycker de borde ta hand om situationen, vi kan inte hämta honom varje gång han skriker... seeeeegt, hemma sen var han hur glad som helst. Antagligen så har han lärt sig hur man kommer hem, då skriker han, för då blir han hämtad.. Men men..

Har köpt en hårddisk på 2T :D Så nu kan jag äntligen känna mig trygg, är så rädd att mina bilder/videoar ska försvinna på Liam. Köpte den för endast 990:- det var en WD :D :D

Imorgon gäller det... Då ska jag iväg.. Men avslöjar inte vart ännu xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar