lördag 11 december 2010

Lite allmänt...

-  Har inte pallat uppdatera på ett tag xD Men i vilket fall som helst så överlevde jag sthlm :) Min mamma var helt säker på att det skulle hända någonting... Haha.. Jag hade super roligt, jag behövde verkligen det, ingen stress, inga tider att passa, inget att tänka på mer än mig själv :) Alla sköna människor.. Jag har ändrat uppfattning totalt gällande sthlmare, jag har hela tiden tänkt mig snobbiga jävlar som inte hälsar/tackar osv.. Men så är det verkligen inte, alla pratar och är trevliga, visst finns det vissa fall där människorna inte är trevliga osv, men det finns det ju överrallt... Inte sant?

Under veckan har jag varit på praktik, skojjigt :) Jag tycker så mycket om min praktik. Har även jobbat hos alla mina skor. Jag har hunnit med kalas hos mormor som fyllde år <3 Min bästa pappa har bokat besiktning till min bil :D <3 osv osv...

Vad ska man önska sig i julklapp....?
-    Kanske en ipad..? Hmm.

Haha provade på en rolig grejj igår.. Haha och det gick också. haha.. Typ skärpa systemet?

Julgranen har hunnit komma upp under veckan :D

Min jacka..
Peak Performance Parka. Stadium 3800:-
Min älskade vinterjacka, jag bara älskar den. Totalt omöjligt att frysa i den. Det tog tid innan jag bestämde min för den.. Men jag kommer nog aldrig ångra det köpet.. :D

Mina nya skor..
Mina nya pälsisar. Br-skor.
Super trändiga ju. jätte fina och jätte sköna, älskar kilklacken.

Min nya plånbok
Röd skinn plånbok ifrån Br-skor, 225:-
Super fin, utmärkande färg, passar mig perfekt :D Tur att den har så många fack så att alla mina saker får plats. Haha...

Min gamla vägg som jag hade i ett utav rummen när jag bodde hemma.
Väggen passar ganska bra ihop med min nya väska. xD
Väska ifrån Åhlens city, 149:-
Var tvungen att köpa den, den påminde om min gamla vägg, jag älskade min vägg. Men tyvärr så har jag inte kvar det rummet :/

Tja tja..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar