lördag 11 december 2010

Lördag

-  Nu har jag gjort två inlägg irad. Haha duktigt. Måste ta igen lite asså..
Idag har jag jobbat hos alla mina skor till klockan 3.
Har även läst solo, lekt med Liam, städat osv.. Haha typ vardagssysslor.
Liam är inte helt bra, så idag har han knappt velat äta någonting, men till slut så gick han fram till kylen och ville att jag skulle öppna den. Då ville han ha; Keecp och uuuuka.. ( Ketchup och gurka ) haha. Såklart fick han det, iom att han inte velat äta någonting så blir jag glad för minsta lilla även om det inte låter så gott. Haha..

Får hoppas att jag lyckas få i han något annat, kanske något lite mer matigt. haha..

Asså jag blir typ deprimerad, vad gör man..? vad händer..? Jag vill inte sitta bort mitt liv. puuh. Jag vill till sthlm igen. Jag vill ha action, äventyr, jag vill känna att jag lever.. Jag är en storstadsmänniska, jag bara älskar det..

Förra lördagen i sthlm.. 

Får se vad kvällen har att erbjuda....

Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar